13/07/2012

EL NOSTRE CLUB, A LA PRESENTACIÓ DELS MUNDIALS 2013

El dijous 12 de juliol es van presentar al Museu Olímpic de l'Esport els Mundials de Natació 2013, que es celebraran a Barcelona.

El club hi va estar representat pel nostre President Joaquim Peix i per l'entrenador Pep de la Mora.

L'acte va comptar amb la presència dels representants de la Federació Catalana de Natació, entre ells el President, i els representants dels clubs catalans, que col·laboraran amb l'organització del Mundial.