10/09/2012

MOLT AMBIENT A LA 29a TRAVESSIA A SAU

Aquest diumenge 9 de setembre es va disputar als voltants del famós campanar submergit a les aigües, la 29a edició de la Travessia a Sau.

La prova organitzada pel Club Natació Vic – Etb, amb la col·laboració del Club Nàutic Vic-Sau, va tenir un lleuger descens de participants respecte les dues últimes edicions, en què s’havia aconseguit el número màxim d’inscrits (gairebé 300) des de la reedició de la prova l’any 1998.

Uns 210 participants van nedar la prova aquest diumenge, amb unes condicions meteorològiques perfectes, i un pantà lleugerament més buit que els últims anys. La petita inclinació del campanar no va afectar per res el desenvolupament de la prova.

El guanyador de la Travessia Gran va ser Jordi Bosch del CN Sant Andreu amb un temps de 26’30’’. La guanyadora femenina fou Aida Bertran del CE Mediterrani, amb un temps de 28’41’’. Ambdós a més es van endur el premi en metàl·lic de 100€ cedit per Marc Capdevila, amb motiu del 10è aniversari de la seva consulta de Fisioteràpia i Osteopatia a les psicines municipals de Vic.

El podi de la Travessia Gran el van completar en categoria masculina Ricard Pujol (CN Mataró) i Jordi Fortes (Ferca San Jose), i en categoria femenina Marta González (CN Vic Etb) i Gemma Fernández (Cn Badalona).

A la travessia petita, per categories menors i masters, els guanyadors van ser Joan Ruvireta (CN Vic Etb) amb un temps de 12’57’’ i Anna Carrion 13’05’’ (CN Lloret de Mar).

Altres resultats destacats dels nostres nedadors van ser;

Martí Ranea                 1er Menor Masculí            14’47’’
Gerard Bou                  3er Menor Masculí            15’37’’
Neus Armengou            2a Menor Femení             14’42’’

Alicia Arribas               2a Infantil Femení            32’03’’
Eduard Aguilar            3er Absolut Masculí           28’12’’

Gràcies a tots els que hi vau participar i col·laborar.