05/04/2018

42È TROFEU MERCAT DEL RAM DE NATACIÓ. En directe per YOUTBE.

Aquest dissabte 7 d’abril el Club Natació Vic-ETB organitzarà, com ja és tradició en aquesta època, el 42è Trofeu Mercat del Ram de Natació, prova inclosa en la VIII Edició del Circuit DS GIROSONA de Natació.

Al matí, 350 nedadors i nedadores hi participaran en les categories infantil, júnior i absolut a partir de les 09:30h. A la tarda, 500 esportistes més de les categories benjamí i aleví hi prendran part a partir de les 16:00h.

Al Trofeu hi participaran una vintena de clubs catalans com el CN Badalona, CN At Barceloneta, CN Hospitalet o els comarcals NC Torelló i CN Centelles. També hi haurà dos clubs de fora de Catalunya, el CN Vinaròs i el CN Las Norias (Logronyo), amb qui el Club hi té relació des de fa uns anys, i amb qui es fa un intercanvi durant el mateix cap de setmana.

I com a novetat d’enguany, gràcies a la col·laboració entre GOUFONE i el Club Natació Vic – Etb, la prova es podrà veure per streaming des d’un canal de Youtube. S’hi podrà accedir des d’un enllaç a la pàgina web del club (www.vicetb.cat). Ideal per aquells que no es puguin desplaçar a la piscina.