26/10/2016

COMENÇA A VIC EL CURS TEÒRIC DE BOMBERS. ENCARA ET POTS APUNTAR.

Fes-te Fort i el VICETB ja hem començat el curs presencial a Vic per la

de la Prova de Coneixements a Bombers de la Generalitat i Bombers de Barcelona.

L'aprovació de l'oferta pública d'ocupació per part de l'Ajuntament de Barcelona i l'anunci del President de la Generalitat dient que en els següents pressupostos es contemplen 7.000 llocs de treball, 150 dels quals Bombers de la Generalitat, fan que ara sigui un bon moment per opositar.

Si vols ser bomber o bombera, nosaltres t'ajudarem per aconseguir-ho, doncs encara ets a temps d'apuntar-te al Curs. Per més informació pots contactar amb oposicions.vicetb@gmail.com, trucar al 620 24 61 22 o consultar a http://www.vicetb.cat/inici.

A part de la Prova de Coneixments, al VICETB també preparem les Proves Físiques per a l'accés a la categoria de Bomber.