14/10/2019

COMUNICAT DEL VIC - ETB A LA SENTÈNCIA DEL TRIBUNAL SUPREM

Un cop coneguda de forma oficial la resolució dictada pel Tribunal Suprem en el procés contra els polítics i líders socials catalans, el Club Natació Vic - Etb vol manifestar que:

• El Club Natació Vic - Etb vol expressar el seu rebuig a la sentència. Considera que la judicialització del conflicte no resoldrà la situació, que requereix d’una solució política.

• El Club Natació Vic - Etb aposta per l’inici d’un procés de diàleg i negociació entre totes les parts, sense límits ni condicions. Aquest procés, que haurien de liderar les institucions del país, ha d’incloure també l’alliberament dels líders cívics i polítics condemnats, empresonats injustament des de fa dos anys.

• El Club Natació Vic – Etb vol fer extensiva la seva solidaritat amb les famílies dels presos polítics que ja han patit durant dos anys la seva absència, amb aquells/es que han optat per marxar a altres països per no patir la sentència i que són lluny de casa i amb aquells/es que han estat empresonats les últimes setmanes per motius polítics.