03/08/2016

Curs presencial a Vic per la Preparació de la Prova de Coneixements a Bombers de la Generalitat i Bombers de Barcelona

A principis d’octubre Fes-te Fort i el VICETB inicien un nou curs per la preparació de les oposicions per accedir al Servei de Bombers de la Generalitat de Catalunya i al Cos de Bombers de l’Ajuntament de Barcelona. El curs tindrà un total de 165 hores repartides en sessions de 3 hores dos dies entre setmana (dimarts i dijous de 19:00 a 22:00) i algun dissabte al matí (sessió de 6 hores) amb horari encara per determinar. Durant el curs s’impartirà tot el temari d’ambdues convocatòries.

El preu del curs inclou diferents simulacres que es realitzaran al llarg del mateix i tot el temari complet de Fes-te Fort per a la preparació de la Prova de Coneixements per l’oposició a Bombers de la Generalitat i Bombers de Barcelona.

Es començarà el dijous 13 d’octubre a les 19:00.
Les classes tindran lloc a Vic, al Seminari (Ronda Camprodon, 2).
Per tots aquells que estigueu interessats podeu fer la inscripció via telemàtica clicant al link que s’annexa a continuació i omplint el formulari pertinent. El nombre de places és limitat i s’aniran recollint les inscripcions per rigorós ordre de recepció. Dies abans de començar el curs rebreu el calendari complet de les sessions i una clau d’accés que us permetrà començar a navegar per la plataforma digital. La presentació del curs tindrà lloc el dijous dia 13 d’octubre. La setmana següent ja començaran les sessions teòriques pròpiament. Serà també aquest primer dia que s’entregarà el material didàctic i d’estudi que es facilita pel seguiment del curs. També es repassarà el funcionament del Moodle on trobareu tota la informació en format digital (presentacions, resums, algunes activitats i exercicis, qüestionaris i preguntes...).

Sistemàtica d’inscripció i pagament del curs:

• Formalitzar la inscripció mitjançant el següent enllaç:

(si no funciona correctament l’enllaç, copia directament l’enllaç al teu navegador).
  • Ingrés o transferència de 60€ (des del mateix formulari).

• La resta del curs s’abonarà en vàries quotes.

• Un pagament inicial de 360€ en efectiu o targeta a la recepció del Club Natació Vic ETB (C/ Josep Maria Pallàs, 1, Vic) abans del primer dia de curs o en efectiu el primer dia del curs.

• La resta del curs s’abonarà fraccionadament. Un total de 3 domiciliacions de 190€ durant el transcurs del curs.

Si no s’assoleix el número mínim d’alumnes, Fes-te Fort i el VICETB es reserven el dret de posposar l’activitat formativa una setmana i en el cas de seguir sense assolir el mínim, d’anul·lar l’activitat formativa 72 hores abans del seu inici. En aquest darrer cas, a l’alumne/a se li retornarà els 60€ de la inscripció.
Per més informació sobre el calendari i qualsevol altra pregunta referent al curs podeu contactar al 620 24 61 22 o enviar un correu a .

Salutacions,

Joan Ruvireta Brufau