28/03/2011

EL CLUB NATACIÓ VIC S'ADHEREIX AL PROJECTE

La sala de Consellers de l'Ajuntament de Vic va acollir dimarts la signatura de l'adhesió de la ciutat de Vic al projecte "Fem equip,Fem ciutat".Es tracta d'una iniciativa impulsada per la Fundació del Futbol Club Barcelona que consisteix en facilitar eines perquè les entitas esportives desenvolupin amb èxit la seva funció educadora i al mateix temps ajudar en el treball per la convivència que es fa a la ciutat de Vic.

Els clubs representants son: Club Tennis Vic, OAR Vic, Vic Riuprimer REFO, FC, Club Bàsquet Vic, Club Atlètic Vic, Unió Excursionista de Vic, Club Esportiu CAR i Club Natació Vic E.T.B.