02/10/2017

EL CLUB S'ADHEREIX A L'ATURADA GENERAL DEL 03/10

COMUNICAT DEL CLUB NATACIÓ VIC – ETB
DESPRÉS DELS FETS DE L’1 D’OCTUBRE

El Club Natació Vic – Etb, que és contrari a qualsevol acte de violència i que defensa els valors democràtics, ha decidit adherir-se a l’aturada general convocada pel dimarts 3 d’octubre, en protesta per l’actuació policial del diumenge passat, i per donar suport a les persones i institucions del nostre país.

Per aquests motius, i com la resta d’instal·lacions municipals, el Club Natació Vic – Etb estarà tancat durant tota la jornada de demà.