07/05/2024

Estiu sense límits

El bon temps s'acosta i, amb ell, les ganes de gaudir del sol i la fresca a la piscina. Al Vic ETB ho sabem, i per això t’hem preparat la piscina d’estiu i una promoció irresistible si et fas abonat del nostre club: "Estiu sense límits!".

El Vic ETB ja té a punt la piscina d’estiu i, a més, et proposa una promoció plena d’avantatges per aquest estiu, si et fas abonat del nostre club. Amb aquesta oferta, podràs accedir a la piscina d'estiu durant tota la temporada però, a més, podràs posar-te en forma a les nostres instal•lacions  a un preu molt especial i gaudir de tots els nostres serveis durant cinc mesos sense pagar matrícula: piscina coberta, gimnàs, activitats dirigides... I a més, et regalem un mes de fitness, activitats dirigides i assessorament professional personalitzat!

Per un import no gaire superior al què et costaria l’abonament de la piscina estiu, formaràs part del Vic ETB i de tots els seus avantatges com a part de la seva comunitat. Trobareu tota la relació de preus comparatius en el flyer adjunt, a sobre.

Com ho veus? No ho dubtis més, vine a conèixer-nos i viu un estiu ple d'esport, diversió i benestar amb nosaltres! Viu l’estiu al Vic ETB!

La promoció de la matrícula es podrà fer del 21 de maig al 5 de juliol, al servei d’atenció al client.

Què pots fer amb la promoció? Quines avantatges tens?

Ús de la piscina exterior durant tot l’estiu (de dilluns a diumenge de 10 a 20 h).
Ús de les piscines interiors, cobertes.
Un mes gratuït de gimnàs i activitats dirigides i assessorament personalitzat (setembre).
Descompte als serveis del club.
Horari més ampli de club (de dilluns a divendres de 6 a 21.45h i dissabtes i diumenges de 8 a 20h).
Promocions i descomptes de patrocinadors.
Aparcament (zona verda residents per 0,20€ al dia i 1€ a la setmana).

I si només vull gaudir de la piscina d’estiu?

Si no vols acollir-te a la promoció d’abonat i només vols gaudir de la piscina d’estiu, també pots fer-ho, tu tries. Tens diverses opcions:

Abonaments d’estiu familiar i individual. Si esculls aquesta opció obtindràs descomptes d’abonat en les activitats d’estiu.
Abonaments multientrada.
Entrada puntual.

Per aquestes tres opcions, les inscripcions també començaran el 21 de maig. La piscina d’estiu estarà oberta del 22 de juny al 8 de setembre, de 10 del matí a les 8 del vespre, en el seu horari habitual i de dilluns a diumenge. Abans, però, tots els caps de setmana de juny, a partir del dia 1, també tindrem la instal•lació oberta.

Us esperem a tots i totes! Viu l’estiu al Vic-ETB!