11/02/2014

FESTA DE L'ESPORT VIGATÀ 2014, SEREM PROTAGONISTES

Aquest divendres 14 de febrer es fa l'acte per otorgar els premis als millors esportistes vigatans de l'any 2013, i el nostre club serà el que més candidatures hi tindrà.

El nostre Club hi està representat per 8 candidatures. 6 per esportistes de diferents disciplines i categories i 2 per equips.

A continuació detallem els candidats

Absolut:                  Marta Gonzalez
Individual Masculí:     Joan Ruvierta
Individual Femení:     Núria Peix
Equips:                   Equip de Triatló
Equip Promesa:        Equip Junior de Triatló
Veterà Masculí:         Pep de la Mora i Francesc Sucarrats
Veterà Femení:         Mª Gràcia Masgrau.

MOLTA SORT A TOTS!!!  I una vegada més felicitats a tots els nostres esportistes per aquest any que ha acabat ple d'èxits.