04/02/2020

INFORMACIÓ SOBRE RESERVES D'ESPAI I FETS OCORREGUTS L'01/02

Bon dia a tots/es,

Com a Club volem informar-vos de la situació viscuda el dissabte durant la realització d'una activitat contractada per una entitat, que ocupava un espai del club.

Primer de tot volem reconèixer que a l’activitat del dissabte passat no es van complir les normes establertes, principalment les del bany. Per tant demanem disculpes ja que era responsabilitat nostre que es complissin en aquesta, i en qualsevol d'altra.

A partir d'aquí us volem informar del següent;

• El club, com a gestor de les piscines municipals Joan Riera Rius, intenta rendibilitzar al màxim la instal·lació i per tant, prèvia acceptació d’un pressupost per part dels possibles clients, es fan activitats de molts tipus vinculades al medi aquàtic o es lloguen els carrers per fer-les.

• Aquestes activitats proposades són valorades pel club i sempre que no hagi cap factor que pugui afectar negativament els usuaris de la instal·lació o la pròpia instal·lació, es pressuposta, i si s’accepta, es fan.

• De forma molt puntual es fan fora de l’horari en què la instal·lació està oberta, per diferents necessitats de l’activitat. Durant els últims 15 anys, se n’han fet de mitjana dues o tres anuals.

Per qualsevol dubte sobre aquesta situació o qualsevol altra, o la possibilitat de contractar un espai per fer alguna activitat, estem a la vostra disposició.

Atentament

Club Natació Vic - Etb