01/08/2012

INSCRIPCIONS 29A TRAVESSIA A SAU OBERTES

Des d'avui 01/08/12 queden obertes les inscripcions a la 29a Travessia a Sau. Recordeu que només es podran fer anticipadament a través de la nostra pàgina web i fins el 06/09/12 a les 23:59h.

Aquest any, i per celebrar el 10è Aniversari de la Consulta de Fisioteràpia de Marc Capdevila al nostre club, els guanyadors masculí i femení de la Travessia Gran, tindran un premi de 100€ cadascun. Us la perdreu?

La prova, com cada any, està organitzada pel nostre Club amb la col·laboració del Club Nàutic Vic - Sau i amb el suport dels Ajuntaments de Vic i Vilanova de Sau, i el Consell Comarcal d'Osona.

Per inscriure-us, cliqueu aquí http://inscripcions.cnvic-etb.com/
Podeu consultar el reglament aquí mateix;

Documents associats:
REGLAMENT XXIX TRAVESSIA A SAU