26/07/2012

LA NOVA FURGONETA DEL CLUB

Ahir dimecres a les 19:00h, a la seu del Club Natació Vic – Etb, es va presentar la nova furgoneta que servirà per transportar els nostres esportistes a les competicions de Natació i Triatló a partir de la propera temporada 2012-2013.

El Sr.Xavier Camps, responsable de MEC-OSONA, el taller de reparacions propietari de la furgoneta, va fer entrega de les claus del vehicle al nostre president, el Sr. Joaquim Peix.

La furgoneta de 9 places s’ha retolat amb imatges d’alguns esportistes del club i estarà a disposició absoluta del club per poder fer els desplaçaments a competicions, entrenaments, etc....

Podeu veure més imatges a