18/12/2012

La Universitat de Vic i el nostre club han signat el conveni

El rector de la Universitat de Vic, Jordi Montaña, i el president del Club de Natació Vic-ETB, Joaquim Peix, han signat avui un conveni de col·laboració.

Aquest conveni permetrà a totes les persones de la comunitat universitària poder practicar natació i utilitzar el gimnàs d’aquesta entitat esportiva.

La voluntat de servei a la ciutat que té el Club de Natació-ETB d’una banda, i el fet que la UVic consideri fonamental la pràctica esportiva entre estudiants, professorat i personal de serveis de l’altra, han fet possible que es poguessin establir les bases d’aquest conveni.

Paral·lelament, el conveni també preveu promoure les relacions en l’àmbit acadèmic, l’organització d’activitats conjuntes i facilitar que estudiants de la UVic puguin realitzar pràctiques al Club.

La UVic ha considerat sempre la pràctica esportiva com un element fonamental en la formació de l’estudiant. Per tal d’ampliar la seva oferta esportiva, té per objectiu arribar a acords amb institucions esportives públiques i privades del seu territori d’influència que disposin d’instal·lacions adequades i susceptibles d’una major utilització durant el curs acadèmic.