01/12/2011

NOUS COMERÇOS I SERVEIS COL·LABORADORS

Durant els últims dies hi ha hagut canvis al llistat de comerços i serveis que fan descompte amb el carnet del club als nostres socis i abonats. A continuació teniu les novetats;

BYE-BYE PELOS VIC

• Centre de Fotodepilació. 10% de dte. en fotodepilació o 20% si ets esportista d'alguna secció del nostre club.
BEU NET!
  • Gaudeix de l'aigua,.... a un preu just. 7% de dte. en tota la gamma BEU NET!. Descalcificadors, osmosis, filtració, fonts d'aigua, aigües pluvials.

INTERSPORT HORITZÓ i EVEREST

• INTERSPORT EVEREST I INTERSPORT HORITZÓ us faran un 10% descompte en qualsevol producte (excepte promoció o descompte). Fins ara el descompte només el tenieu a Esports Everest.

DESCARREGA'T EL LLISTAT COMPLET AQUÍ:

Documents associats:
DESCOMPTES I BOTIGUES I SERVEIS DESEMBRE 2011