14/01/2013

PRESENTACIO BODY PUMP I NOU HORARI ACTIVITATS DIRIGIDES

El dissabte 19 de gener organitzem una MARATÓ SOLIDÀRIA de BODY PUMP, la nova activitat que començara a fer-se al club a partir del dilluns 21 de gener. Com a socis/abonats del Club teniu la inscripció gratuïta a la presentació i la podeu fer a recepció mentre hi hagi disponibilitat.

Durant l'acte, el grup ALOGES de la TRAILWALKER us demanarà una aportació voluntària i solidària per INTERMON OXFAM.

A més del BODY PUMP, com podeu comprobar al nou horari d'activitats que adjuntem, es faran classes al migdia i a primera hora de la tarda.

NO US PERDEU LA PRESENTACIÓ DE LA NOVA ACTIVITAT
US HI ESPEREM!!!