18/06/2024

Programa d'activitats aquàtiques infantils a la piscina d'estiu

Busca el tresor a dins de l’aigua, aprèn a surfejar o llençat de cap. Són algunes de les proposes per als més petits, cada dilluns de juliol, d’11 a 12 h. Inscripcions obertes!

En el marc de la campanya d’estiu 2024, Viu l’Estiu al Vic-ETB, amb l’objectiu d’oferir als socis i abonats del club una proposta de valor relacionada amb la piscina d’estiu, que vagi més enllà de proporcionar un espai i aposti per un lleure saludable, us proposem un programa d’activitats aquàtiques infantils durant el mes de juliol.

Les activitats s’oferiran els dilluns 1, 8, 15 i 22 de de juliol en horari d’11 a 12 h.

Activitats per a totes les edats

Les activitats s’han dissenyat sota el tema Jocs d’estiu Vic-ETB, i el format serà el de taller de lleure esportiu, on a través del joc i la diversió es buscarà l’aprenentatge i/o millora de les habilitats aquàtiques dels nens i nenes participants.

1. Busca el tresor subaquàtic. Aprèn a submergir-te a l’aigua buscant els tresors subaquàtics que trobaràs al fons de la piscina.
Data: 1 de juliol.

2. Aquajump. Aprèn a saltar de cap a l’aigua través de reptes i jocs molt divertits.
Data: 8 de juliol.

3. Surf in Vic-ETB. Aprèn a lliscar la piscina i millora l’equilibri a l’aigua a sobre d’una tabla de surf.
Data: 15 de juliol.

4. El mundial aquàtic. Aprèn a dominar el medi aquàtic i coopera en equip i a través de diferents proves a l’aigua.
Data: 22 de juliol

Com funcionaran les activitats?

• El cost de les activitats és a càrrec del club i per tant serà gratuït per a les persones abonades i usuàries.

• Caldrà inscripció prèvia a través del departament d’atenció al client.

Les places són limitades a 8 nens i nenes per activitat.

• Els participants poden inscriure’s a totes les activitats sempre que hi hagi places disponibles.

Les activitats es duran a terme tant a la piscina gran com a la petita en funció de les edats dels participants i el seu nivell de domini del medi.

Es recomana per participar que els nens i nenes no tinguin por a l’aigua, ja que l’activitat no està enfocada a treballar el procés d’adaptació inicial a l’aigua.

Inscripcions obertes!