05/04/2022

RECONEIXAMENT ALS ESPORTISTES INTERNACIONALS

Dissabte aprofitant l'organització del Trofeu Mercat del Ram, el CN Vic ETB, va voler retre un homenatge als esportistes que són o han estat del club al llarg de la història i han estat internacionals. Es va inaugurar el racó dels esportistes internacionals que ha quedat instal·lat a la piscina.
Els esportistes homenatjats van ser, Marc Capdevila, Marta Higueruelo, Neus Gonzalez, Marta Gonzalez, Marta Sanchez, Samar Khacha i Txell Domènech, tots ells i elles han participat en competicions internacionals des de Olimpíades, mundials o europeus.
A l'acte i va ser present el regidor d'esports de la ciutat de Vic, Títi Roca, el president del club Eduard Tarrats, que van dir unes paraules i el delegat de natació de Griosona a la Federació Catalana de Natació, Albert Comas.