24/09/2012

RENOVACIÓ LLICÈNCIA SOCORRISME FED.CAT. SALVAMENT i SOCORRISME

Si tens llicència de socorrisme de la FCSS i vols renovar-la, al Club Natació Vic - Etb t'ho posem fàcil. Només has de passar pel Club i t'informarem de com fer-ho. La data límit per presentar la documentació i l'ingrés és aquest diumenge 30 de setembre.

Recorda que la llicència caduca el 30 de setembre, a partir de l'1 d'octubre cal tenir la llicència per la temporada 2012-2013 renovada. Com més aviat ho fagis, més econòmica surt.

Fés els tràmits amb nosaltres i estalvia't dos viatges a la seu de la FCSS.