24/02/2016

CLUB CICLOTURISTA JUFRÉ-VIC ETB

Dins la secció de ciclisme Jufré Vic-ETB, es crea una secció de cicloturisme, per a tots aquells amants de la bicicleta. La secció està oberta a tots els cicloturistes de tots els clubs. Per gent que vulgui compartir entrenaments, ciclistes que vulguin millorar la tècnica i la forma física. La secció estarà dirigida per en Josep Jufré, director tècnic de ciclisme i director de l’escola de ciclisme Jufré Vic ETB. Es faran sortides conjuntes, per millorar a tots els nivells, hi ha diferents modalitats per poder ser membre de la secció de cicloturisme, i pots escollir la que més t’interessi, en totes elles hi ha importants avantatges, per ser de la secció i del CN Vic ETB. Les quatre modalitats són:

1.- CICLOTURISTA AMB LLICÈNCIA JUFRÉ VIC-ETB, el model més complet amb llicència, planificació general, mallot i culot, sortides amb en Josep Jufré, ús del circuit de ciclocròs.

2.- SI ETS CICLOTURISTA I TENS LLICÈNCIA AMB UN ALTRE CLUB, també hi tens cabuda, amb planificació general, sortides amb en Josep Jufré, ús del circuit de ciclocròs.

3.- SI NOMÉS VOLS TRAMITAR LA LLICÈNCIA AMB UN CLUB I HO VOLS FER AL JUFRÉ VIC-ETB,  ho pots fer amb nosaltres i tindràs avantatges.

4.- SI ETS PRACTICANT DE CICLOCRÒS, t’oferim un abonament de temporada per fer servir el circuit de ciclocròs del Mas d’en Bigas.

PDF ADJUNT MÉS INFORMACIÓ:

Documents associats: