07/03/2016

FESTEFORT I EL VIC ETB INICIEN EL CURS

Curs intensiu i presencial a Vic per la Preparació de la Prova de Coneixements a Bombers de la Generalitat.

Donada la immediatesa de la oposició a Bombers de la Generalitat, hem optat per començar un altre curs intensiu que durem a terme dos dies entre setmana (els dimarts i els dijous de 19:00 a 22:00) i algun dissabte al matí amb horari encara per determinar, formant un total de 60h. El preu del curs inclou un simulacre que es realitzarà a les instal·lacions de Festefort a Sabadell i tot el temari complet de Festefort per a la preparació de la Prova de Coneixements per l’oposició a Bombers de la Generalitat i Bombers de Barcelona.

Començarem el proper dimarts 22 de març  a les 18:00 (la primera hora hi haurà la presentació del curs) i tindrà una durada de dos mesos. El dijous 24 de març NO hi haurà classe, aquesta es recuperarà un dissabte.

Per més informació sobre el calendari del curs, en el següent enllaç:

Les classes tindran lloc a Vic, al Seminari (Ronda Camprodon, 2).

El curs té un cost de 480 €. Una inscripció de 60€ i la resta s’abonarà en dos pagaments: un pagament inicial de 250€ en metàl·lic a la recepció del Club Natació Vic ETB (C/ Josep Maria Pallàs, 1, Vic) abans del primer dia de curs o en metàl·lic el primer dia del curs, i una domiciliació pels 170€ restants a la meitat del mateix.

Per més informació sobre el calendari i qualsevol altra pregunta referent al curs podeu contactar al 93 885 31 21, al 620 24 61 22 o enviar un correu a oposicions.vicetb@gmail.com.

Podeu realitzar la inscripció a través del següent enllaç:

.

Tags: