24/07/2024

Moltes gràcies, Isidre

L’Isidre, entrenador de l’equip de natació del Club Natació Vic durant més de 30 anys, ha decidit iniciar una nova etapa professional que el porta a altres horitzons. L’Isidre deixa una gran empremta a l’entitat per la seva professionalitat, el seu tarannà i la seva amabilitat.

Amb ell hem compartit durant anys entrenaments, competicions, experiències i també moments complicats de superació. Isidre, en nom del Club Natació Vic, volem expressar-te el nostre més sincer agraïment per la teva tasca, dedicació i professionalitat durant aquests anys, sempre amb una gran responsabilitat.

La família del Club Natació Vic et trobarem a faltar i et desitgem el millor a partir d’ara, en aquesta nova etapa que comences. Moltes gràcies!

Un comiat emotiu

Un centenar de persones, entre esportistes, personal del club, amics i familiars de l’Isidre, es van reunir aquest divendres a la tarda a les instal·lacions del Club Natació Vic per acomiadar-se del que ha estat el seu company durant molts anys.

L’acte va consistir en una trobada informal i “secreta”, a peu dret, a la piscina exterior, on tots els presents van aportar alguna cosa per compartir en un berenar/sopar molt emotiu.

En Joan Àlvarez (Triki), en nom de la junta directiva, va agrair a l’Isidre la dedicació en un club on és una persona “estimada, respectada i valorada”. En Jaume Fontdevila, responsable de la secció de natació, va assegurar que tothom “guardarà una petita petjada” de l’Isidre. I la Ivette Macià, en representació dels nedadors i nedadores del club, li va desitjar molt sort en el seu nom camí i va reconèixer, entre alguna llàgrima, que la decisió de l’Isidre la va sorprendre, “no m’ho podia creure”. I en Pep de la Mora va posar el toc d’humor a la vetllada, recordant els moments complicats de l’Isidre quan, ja fa molts anys, va decidir practicar esport.

L’Isidre va donar les gràcies pel comiat i va explicar que ell ha “viscut al club”, on ha crescut “com a persona i com a professional”. I va tancar el seu discurs amb un record a en Tomàs i dient que la secció queda en bones mans, amb en Paupa i en Jaume.

El comiat va tenir un parell de sorpreses. Els nens i nenes de l’equip de natació li van regalar unes fotos i uns escrits que van fer ells mateixos. La trobada es va tancar amb l’aparició d’un pastís de xocolata fet pel mestre Lluc Crusellas, amb un nedador com a figura central. Tot acompanyat d’unes piruletes de xocolata que fan fer les delícies dels més menuts.