19/08/2024

Obrim botiga temporal amb liquidació de roba esportiva

El Club Natació Vic ha obert aquest dilluns, 19 d’agost, una botiga temporal amb liquidació de roba esportiva de les seccions del club, amb preus imbatibles, a partir de 7 euros i també amb packs d’estalvi. Promoció exclusiva per a socis, abonats i usuaris.

La botiga estarà ubicada a l’entrada del club durant un mes, fins al 19 de setembre. No t’ho perdis! Vine i equipa’t abans no s’esgotin les existències!

El Club Natació Vic canviarà en aquesta temporada el disseny del seu equipament, per això oferim aquests descomptes tan atractius. Es tracta d’una roba de qualitat a molt bon preu, que podreu fer servir per entrenar.

Si teniu dubtes sobre talles i preus, o qualsevol altre pregunta sobre aquesta promoció, demana a l’espai d’atenció al client. Estarem encantats d’ajudar-te a trobar l’equipament perfecte per a tu.

Preus i peces disponibles

Bicicleta
Maillots curts 35€
Culottes curts 42€
Maillots llargs 45€
Culottes llargs 50€
Bodies de competició (ideal per a spinning) 58€

Perquè us surti encara més econòmic, hem preparat uns packs especials fins a esgotar existències. Packs disponibles:
Pack maillot + culotte curt 65€
Pack maillot + culotte llarg 80€
Amb cada pack us emportareu un parell de mitjons de regal.

Natació
Polo 10€